Adriaan Oskam

Commissielid

Wie is Adriaan Oskam?s

Geboren als boerenzoon in Lopikerkapel en sinds 2018 woonachtig in Montfoort. Inmiddels bijna 3 jaar getrouwd met Enneline en vader van 1 zoon met de naam Jesse. Sinds 2013 eigenaar van een cateringbedrijf onder de naam IdeaalCatering.

Sinds februari 2021 commissie lid

Waarom de politiek?

Eigenlijk moet ik erkennen dat ik maar minimaal interesse had in de politiek, (dit omdat ik waarschijnlijk iets minder theoretisch, maar vooral erg praktisch ben ingesteld.) Maar de plaatselijke politiek kreeg bij mij de interesse, omdat hier inspraak (ook al is het van een kleine partij) zeker ook z’n weerklank vindt. Bij deze ook gelijk maar de uitnodiging om het online bijwonen van raads en commissie avonden. Uw stem wordt gehoord en kunnen wij altijd meenemen in onze voordrachten.

Waarom lid van de SGP?

Wanneer we bewust kijken naar de wereld om ons heen, is er een fundament nodig om vanuit te leven. Dankbaar mogen we elke dag zijn, dat de Heere ons Zijn Woord heeft gegeven om ons te laten zien dat alleen Zijn Zoon het enige Fundament is. Niet onze wil, maar Zijn wil is hetgeen wat wij mogen uitdragen. In deze gebroken wereld, mogen we weten dat Hij regeert en er geen haar van ons hoofd vallen kan zonder Zijn wil. Deze wetenschap sluit onze verantwoordelijkheid niet uit, maar juist in. Op deze manier willen wij bijdragen aan deze partij, om zo elkaar lief te hebben en te dienen.